ТІЛЬКИ ОПТ

Телефон

Секрети оформлення взуттєвого магазину

Секрети оформлення взуттєвого магазину

Секрети оформлення взуттєвого магазину

Ви, напевно, не раз помічали, що навіть два схожі магазини, розташовані в однаковій місцевості, але мають зовсім різний зовнішній та внутрішній дизайн, оформлення працюють з різною ефективністю.
Отже, оформлення взуттєвого магазину можна почати в такій послідовності:

1. Визначення місць розміщення
Кожен магазин у будь-якому випадку, має касу, стелаж, місця для примірки, вільний простір, вітрину і службові приміщення. Тому на першому етапі слід визначитися з  розміщення всього цього.
Насамперед слід розділити Ваш магазин на деякі відділи (наприклад - чоловіче, жіноче, дитяче взуття). Далі, в кожному відділі, залежно від розміру магазину, слід розмістити кілька зручних диванчиків або пуфів для примірки.
Касу розташовуйте так, щоб клієнту не доводилося бігати з одного кута магазину до іншого для придбання обраної моделі. Це не зовсім зручно.
Службових приміщень не повинно бути видно для звичайного відвідувача. В обов'язковому порядку вони повинні бути закриті або зашторені.
Вітрина, природно, дивиться на вулицю, але дайте можливість клієнту подивитися кожну модель із цієї частини всередині магазину.

2. Стелажі та розміщення моделей взуття на них
Визначте, куди найчастіше, падає погляд клієнта насамперед. У це місце Ви повинні поставити обов'язково стелаж із взуттям.
Між стелажами може не бути проміжків ліворуч і праворуч, але спереду і ззаду вони повинні бути обов'язково.
Взуття на кожній поличці не повинно бути надто багато. Намагайтеся розмістити близько двох-трьох пар взуття з розрахунку на погонний метр. Таким чином, Ви зможете дозволити клієнту переглянути все взуття.
Дуже часто, стелажі із взуттям розміщуються паралельно і на одній стіні - близько 10 поличок. Будьте впевнені, при такому розміщенні клієнти будуть дивитися лише на 10% Вашої колекції. Відповідно, ймовірність придбання взуття помітно зменшується.
В ідеалі, на перший погляд відвідувача магазину повинна припадати 1 пара взуття. Але оскільки площа такого магазину буде дуже великою, то постарайтеся максимально наблизитися до ідеалу.

3. Вітрина магазину
Усім відомо, що вітрина – це дзеркало магазину. Не вдарте обличчям у багнюку - виставте найкращі моделі з колекції (не тільки на Вашу думку, а й на думку всіх співробітників магазину, адже у всіх різні смаки). Не викладайте надто багато моделей на вітрину - достатньо виділити кілька пар кожного напряму.
І не забудьте про такі дрібниці, як вазони з сухими або живими квітами, елементи декору, колірне підсвічування.

4. Примірювальні
Якщо Ваш магазин - виключно взуттєвий, то можна обладнати тільки диванчики або м'які лавочки для приміряння взуття без оформлення кабінок. Але на додаток до цього, потрібно біля кожного такого місця розмістити велике дзеркало, щоб клієнт зміг подивитися на себе у новому взутті у повній красі.
Також не забудьте про ложечки для взуття та про одноразові шкарпетки або сліди.
Ці аксесуари може видавати продавець-консультант або їх варто покласти на поличку біля місця примірки.

5. Освітлення
Освітлення в усьому магазині має бути дуже хорошим, особливо біля місць примірки.
Лампочки мають бути з білого або прозорого скла. Покажіть колір взуття таким, яким він є.
Не варто відтіняти його різнокольоровими лампочками, щоб не заводити покупця в оману.

6. Вільний простір
Кожна людина любить свободу. Тому дизайн взуттєвого магазину в жодному разі не повинен тиснути на психіку клієнта. Клієнт не повинен при розгляді однієї моделі, чіпляти ліктем іншу або якийсь аксесуар дизайну.

7. Колірне виконання
Вибір кольорів оформлення магазину, в тому числі і взуттєвого, - це дуже важливе питання. Бо кольори дуже впливають психіку людини.
Існують дратівливі кольори (в основному це дуже яскраві - червоний, помаранчевий, чорний та ін) і більш плавні, спокійні кольори (в основному це будь-які відтінки пастельних тонів - бежевий, світло-коричневий, персиковий, блідо-рожевий, блакитний і т.д. .д.).
Доцільніше буде оформлення магазину в спокійних тонах. Можливе поєднання кількох колірних рішень: яскравий та пастель. Але їхнє поєднання має підбиратися у відповідному тоновому наповненні. Під кольором магазину в цілому розуміється колір підлоги, стін, стелі, меблів, стелажів, аксесуарів (лопаток, килимків, щіточок).

8.Зовнішній дизайн
Зовнішньо, Ваш магазин може підтримувати гаму тонів усієї будівлі, де вона розташовується. Якщо магазин - це спеціально збудована одноповерхова будівля, то її колір може співпадати з внутрішнім виконанням.
При відкритті магазину, приверніть увагу до нього розважальними методами - кульками, перевдягненими працівниками, роздачею мініатюр з колекції, шоколадних черевичків або чогось іншого. Подбайте і про вивіску Вашого магазину. Ви залучите клієнта, якщо оформите її у вигляді лайт-боксу, що світиться.
У нічний час, назва Вашого магазину повинна також підсвічуватись. А іноді, якщо назва сама за себе не говорить про тематику магазину, можна додати туфельку, що світиться, або якусь іншу модель.

Найголовніше - підійдіть до оформлення магазину з усією душею, і потім - Ви дійсно побачите позитивний результат.